вторник, 17 юни 2008 г.

Из дневника на един фотограф - Катастрофиралата яхта в Несебър

Аз ли съм късметлия или що? Бях на почивка в Слънчев бряг и един ден реших да се поразходя до Несебър. Да видя дали и там почиват хора или не. Вървя си и си търся нещо за снимане и виждам една хуууубава червена яхта. Ех викам си, скоро няма да я карам, но поне на снимка да я имам. Щрак, щрак и неочаквано за всички си я присвоих - дигитално имам предвид. Като се прибрах в София и що да видя - моята яхта на първа страница на вестника. Както и да е дори повода да пиша отново, да не е особено приятен, важното е че всички са останали невредими. Хайде, тия дни очаквам да се "натъкна" пак на нещо интересно и ще споделя.
Не пропускайте моите приятели от SEO OPTIMIZATOR

1 коментар:

Oleg каза...

Я хочу поделиться свидетельством о том, как мистер Бенджамин помог мне с ссудой в размере 2 000 000,00 долларов США для финансирования моего проекта фермы по выращиванию марихуаны, я очень благодарен и обещал поделиться этой законной финансовой компанией со всеми, кто ищет способ расширить свой бизнес-проект. .компания финансирует компанию. Любой, кто ищет финансовую поддержку, должен связаться с ними по 247officedept@gmail.com. Г-н Бенджамин также находится по телефону WhatsApp + 1-989-394-3740, чтобы упростить задачу любому кандидату.